• Zwroty i reklamacje

Reklamacje
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Faktura, która stanowi jedyną podstawę gwarancji znajduje się w panelu użytkownika.
Na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma Hurtownia YourNewStyle.pl sp. z o.o. ma 14 dni.

WARUNKI REKLAMACJI

Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu. Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu. Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu. Indywidualne ustawienia monitora, które mogą być powodem przekłamania kolorystyki produktu, nie mogą być podstawą reklamacji ani zwrotu. Faktura, która stanowi jedyną podstawę gwarancji znajduje się w panelu użytkowika.


Na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji hurtownia EroPlace.pl ma 14 dni.

- Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora EroPlace.pl
- Paczki za pobraniem nie będą odbierane
- Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie - W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest niemożliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.

 

Po odbiorze paczki sprawdź jej zawartość. Jeśli ilość nie zgadza się z fakturą, masz obowiązek sporządzić protokół szkody z kurierem. Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację braku produktów.

  • Sklep zamknięty

przepraszamy

  • Warunkowy dostęp do sklepu

sklep nieczynny